måndag 5 december 2016

Julmarknad


Igår åkte jag och min syster iväg på julmarknad på brunneby musteri. Så mysigt att få vara med henne i några timmar. Och att besöka i alla fall en julmarknad i december känns som ett måste.


Förra året var jag och prinsen på ett julmarknad. Det spöregnade. Så känslan infann sig inte riktigt. Men nu låg de lite snö på marken och det var minusgrader. Så lite känsla fick jag allt. Och de var mysigt att gå runt och titta på alla hantverk och smaka på de som bjöds.
Men de var väldigt mycket folk så de var inte så lätt att ta några bilder.


Efter att vi gått runt där en stund och druckit lite glögg åkte vi vidare till Linköping för att leta klänning. Så härligt att få lite egen tid med min syster. De händer inte så ofta men de är alltid lika roligt. Och härligt att få prata av sig lite.

1 kommentar:

  1. Men vad mysigt! julmarknad ger så gott som alltid en härlig feeling <3

    SvaraRadera