onsdag 14 december 2016

Bloggen 2017


Medans jag sätter upp mina mål inför nästa år så sätter jag även upp mål för bloggen. Eller kanske önskningar. Jag vill inte skriva någonting i sten utan mer se de som önskningar eller något att stäva emot. Fast mål är ju något man strävar emot.

* fortsätta blogga som jag gör. Alltså en gång om dagen.

* Mera vardag i bloggen. Och därför fota mera

* Mera bilder på mig. Mest för att träna mig på att stå framför kameran och för att tycka om mitt utseende mera. Sen tycker jag att de är väldigt kul att se bloggaren.

* Fixa en om mig sida

* Ge mer kärlek till andra bloggare

* Fortsätta jobba med min bloggs instagram. (finurligafroken)

Ja de är mina tankar inför min blogg 2017.
Har ni satt upp några mål inför nästa år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar