tisdag 13 december 2016

13 hemligheter om mig


Idag på Lucia dagen tar jag ännu en del av Emmas vintage december utmaning. Nämligen 13 hemligheter om mig. Så nu kör vi!

1. Jag skäms otroligt mycket över min hy. Tycker att den är hemsk och det är en stor anledning till att de sällan är bilder på mig i bloggen

2. Jag tycker inte heller om mitt utseende. Varken kropp, ansikte eller hår. Tycker att jag är otroligt ful och det är ännu en anledning till varför jag inte syns så mycket i bloggen. Visar mig aldrig naken för någon.

3. Jag har längtat efter ett barn till i ungefär 8 år. Har till och med funderat på att skaffa ett barn själv.

4. Jag har i stort sett bara manliga vänner. Nån enstaka kvinna men trivs mest med att umgås med män. Så har de alltid varit. Även om jag hade fler tjejkompisar som ung

5. Jag har varit med om 3 bilolyckor. Ingen där jag körde själv. En gång som barn då vi blev påkörda bakifrån, en där vi voltade med bilen och en gång då vi körde rakt in i en stor container.

6. Jag är utbildad svetsare. Men har aldrig jobbat som det

7. Jag är besatt av Dr pimple popper och kan titta på de hur länge som helst. Älskar att se alla saker som kommer ut ur huden

8. Jag äter godis i stort sett varje dag. Extremt stor godis råtta. Tyvärr

9. Jag är aldrig nöjd över någonting jag gör. Oavsett om de är foto, pyssel, mat eller annat. Jag känner mig aldrig nöjd eller tillräckligt bra.

10. Jag är tokig i tatueringar. Har just nu 7 st men de kommer bli många flera. Som tur är har jag min kompis som är tatuerare så de inte blir galet dyrt.

11. Jag är värdelös på att avsluta de jag startat. I alla fall när de kommer till mål jag satt upp. Jag ger upp för lätt och glömmer bort.

12. Jag är extremt konflikträdd. Människor kan göra nästan vad som helst utan att jag säger ifrån. När jag var tonåring var de tvärtom. De var ingen som satte sig på mig då.

13. Köra bil är min stora frihet. Jag älskar att köra. Långt och ensam. Då försvinner alla problem och jag kan slappa av och bara vara.

2 kommentarer:

  1. Svar: Det lilla vi hade regnade bort här med idag, så trist! Hoppas verkligen vädret vänder snart... Man har ju sina perioder, det har vi alla men ibland är det nog bäst att "just do it" faktiskt, oavsett om lusten finns där eller inte. Pusha sig själv lite. Lycka till! kram

    SvaraRadera
  2. Så intressant, vissa av punkterna stämmer in på mig exakt medan vissa är helt olikt. Fint att du delade med dig <3

    SvaraRadera