lördag 19 november 2016

Min helg


* Igår kom prinsen äntligen hem. De firades med tacos ihop med en kompis och hans dotter. Riktigt mysiga timmar där vi bara åt, pratade och lekte med barnen.

* Idag ska vi till min mamma och äta mat. Där väntar en kvinna som jag känt hela mitt liv. Hon fick barn samtidigt som min mamma fick mig och efter de träffades vi i alla fall en gång om året. När vi barn blivit vuxna har de inte blivit så tyvärr. Var många år sen jag träffade någon av dom. Men nu är mamman hos min mamma och vi ska dit och äta och umgås. Ser fram emot de.

* Vi har spenderat dagen i lugn och ro. Bara hängt och inte gjort någonting. Slö surfat, kollat på serier, pratat.

* Imorgon ska vi ev till min mormor och morfar och hälsa på. Och kanske kommer samma vän som i fredags och hänger med oss några timmar till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar