söndag 20 november 2016

Ljusglimtar v 46



Varje söndag lägger jag upp mina ljusglimtar från veckan som gått. Små och stora saker som förgyllt mig vecka. Det är härligt att under veckan kunna skriva ner saker som gjort mig glad. Det ger mig tacksamhet över mitt liv och visar att jag har mycket att vara glad över i livet.

* träffa min mormor och morfar

* höra min morfar säga att han saknar min son

* prata med min syster och mamma

* få sms från sonen där han skriver att han älskar mig

* känna mig fri

* äntligen kunna prata med fina vänner igen

* serier i soffan hos en fin vän

* luncha med mamma

* träffa prinsen när han väntar på bussen

* en lång kram och få orden: "du är hemma nu" viskade i mitt öra.

* lyssna på poddar

* pyssla

* sova så länge jag vill

* äta tacos med sonen och en vän

* när treåringen tar mig i handen och säger att jag ska komma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar