söndag 13 november 2016

Ljusglimtar v 45


Varje söndag lägger jag upp mina ljusglimtar från veckan som gått. Små och stora saker som förgyllt mig vecka. Det är härligt att under veckan kunna skriva ner saker som gjort mig glad. Det ger mig tacksamhet över mitt liv och visar att jag har mycket att vara glad över i livet.

* Stå inne i ladan bland alla djur, prata med dom, klappa på dom och bara se på dom

* titta på när snön sakta faller utanför fönstret

* sonen som ringer efter skolan bara för att höra vad jag gör

* sovmorgon 

* solen som tittar fram 

* när månen lyser upp min väg 

* knarret under skorna när jag går i snön 

* höra hur duktig prinsen är i skolan på utvecklingssamtalet 

* när han kommer upp bakom och håller om mig och pussar mig på halsen medan jag diskar 

* få ett sms om att jag kom med på den internetbaserade smärt rehabiliteringen

* spendera några timmar med min mamma 

* få ha prinsen hemma några timmar 

* stå i mörkret och gapskratta med några vänner. 



1 kommentar:

  1. Det är så underbart att du har bra människor, kärlek och fina händelser i ditt liv. Din vackra bild och dina ljusglimtar ger glädje till mig också. Kram

    SvaraRadera