söndag 6 november 2016

Ljusglimtar v 44


Varje söndag lägger jag upp mina ljusglimtar från veckan som gått. Små och stora saker som förgyllt mig vecka. Det är härligt att under veckan kunna skriva ner saker som gjort mig glad. Det ger mig tacksamhet över mitt liv och visar att jag har mycket att vara glad över i livet.

* Bara vara och inte göra någonting en hel dag

* Melwins alla fina kompisar som ringer och vill leka

* spela spel med prinsen

* när Melwin säger att mamma ska gå och vila lite eftersom jag inte mådde bra.

* se hur stora mina älskade kaninungar har blivit

* fårens mjuka nosar

* Melwin spenderade en hel höstlovsdag med sin farmor

* att vi återigen läser varje kväll innan vi somnar.

* baka en kaka

* kunna hjälpa min syster

* åka till ett lekland och låta barnen härja fritt

* min fina prins som fixar de mesta själv och kollen in och klappar på mamma då och då när hon ligger däckad.

* ligga bredvid Melwin och skratta åt något vi läst i boken

* melwins kärlek till bad. När han kryper ner i vattnet och lägger sig och blundar och bara ligger där

* bli bjuden på fantastiskt god mat

* ligga i soffan och titta ut genom fönstert och lyssna på ljudbok.



1 kommentar:

  1. Så mycket fina glimtar! <3 Låter som att ni haft en jättefin vecka!

    SvaraRadera