söndag 2 oktober 2016

Ljusglimtar v39



Varje söndag lägger jag upp mina ljusglimtar från veckan som gått. Små och stora saker som förgyllt mig vecka. Det är härligt att under veckan kunna skriva ner saker som gjort mig glad. Det ger mig tacksamhet över mitt liv och visar att jag har mycket att vara glad över i livet.

* bli bjuden på kalas hos syster

* lång sms konversation med mamma

* dansa tryckare med prinsen som står på sin airboard mitt på vägen i solnedgången

* se hur våra kaninungar växer för varje dag

* kycklingarna totala lycka varje gång man kommer med vatten. Dom hoppar upp i skålen och flaxar runt

* långt, djupt samtal med mamma

* bara få vara. I lugn och ro. I mitt eget hem.

* testa nya maträtter som tex den här från Bambi (japp, jag älskar hennes recept)

* sova djupt en hel natt

* börja med ett nytt projekt. De kommer ta tid men redan nu ser jag hur bra de kommer bli.

* lägga mig i sängen en stund med Doris. Bara ligga nära och klappa henne på magen

* en två timmar lång pokemon promenad med sonen

* fota hösten

* tacofredag med fyra busiga barn

* träffa en gammal kompis

* hela familjen som hjälps åt för att fixa ladan

* vackra höst träd






2 kommentarer:

  1. Vilken härlig vecka du haft!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin idé! Och vilken vecka det låter som du haft!

    SvaraRadera