söndag 30 oktober 2016

Ljusglimtar v 43


Varje söndag lägger jag upp mina ljusglimtar från veckan som gått. Små och stora saker som förgyllt mig vecka. Det är härligt att under veckan kunna skriva ner saker som gjort mig glad. Det ger mig tacksamhet över mitt liv och visar att jag har mycket att vara glad över i livet.

* stöd från viktiga människor

* levande ljus i lägenheten

* krypa ner nyduschad i en renbäddad säng

* prinsens glädje när han fångar en ny pokemon

* lugnet och tystnaden

* plöja en ljudbok medan jag städar

* somna med doris lilla kropp intill min

* spendera en dag med min mamma och syster

* samtal med en vän som finns kvar trots allt

* klara av ett tandläkarbesök

* en promenad i höstskogen

* sticka en mössa till mig själv

* solen som visar höstens bästa sidor

* gå till psykologen och få prata

* dricka varm choklad med prinsen efter en promenad

* titta på sonens tennisträning och lyssna på ljudbok


1 kommentar:

  1. Underbara ögonblick! Försöker också spendera mer tid i skogen nu. Så vackert med alla färger.

    SvaraRadera