torsdag 27 oktober 2016

Intervjuv med Melwin


Jag hittade en sån rolig intervju inne hos Niiinis med hennes son Milo så jag var tvungen att sno den och intervjua min son. Nu är ju han 10 år och har rätt bra koll men de var väldigt roligt att höra hans svar.

1. Vad brukar mamma alltid säga till dig?
– Prinsen

2. Vad gör mamma lycklig?
– vara med mig

3. Vad gör mamma ledsen?
– När mamma och C bråkar och när hon har riktigt ont

4. Hur får mamma dig att skratta?
– Säger roliga saker

5. Hur var mamma som barn?
– Jätte busig

6. Hur gammal är mamma?
– 32 fast hon säger att hon är 25

7. Hur lång är mamma?
– Kort (Hahaha!)

8. Vad är mammas favoritsysselsättning?
– Att fota

9. Vad är mamma jättebra på?
– Att fota

10. Vad är mamma inte så bra på?
– Laga pannkakor (håller helt med!)

11. Vad jobbar mamma med?
– Ingenting

12. Vad är mammas favoritmat?
– Taco (de finns ju så mycket som är gott)

13. Varför är du stolt över mamma?
– för att hon är typ en av tio vuxna i världen som kör Pokémon go.

14. Om mamma var en seriefigur så vem skulle hon vara?
– Weedle (en Pokémon)

15. Vad gör du och mamma tillsammans?
– har kul och går på Pokémon promenad

16. Vad är likt mellan dig och mamma?
– Båda gillar samma saker

17. Vad är olika mellan dig och mamma?
– Humorn. Mammas suger och min äger.

18. Hur vet du att mamma älskar dig?
– För att hon tjatar jämt om de.

19. Vad är mammas favoritställe dit hon gillar att gå/åka till?
– På stan för där finns de mycket Pokémons. (jag som avskyr stan och älskar naturen)
                 

2 kommentarer:

  1. Har sett flera av mina facebookvänner som fyllt i den här listan och det är så mysigt att få läsa!

    SvaraRadera