torsdag 6 oktober 2016

Idag tänker jag på...


* att jag verkligen vill ut och fotografera en tidig morgon. Dimma och frost och gärna nått djur

* vad vi ska hitta på i helgen när vi är barnlediga

* att jag längtar efter att få mysa och busa med kaninungarna. Och fotografera dom.


* hur jag ska lyckas få ihop min ekonomi denna månad. Som vanligt.

* hur det är med min mamma och morfar. Mamma är opererad och min morfar är gammal och sjuk

* vad nästa tatuering ska bli. Och när


* att en kväll i soffan, under en filt med tända ljus och varm choklad vore härligt.

* vad jag ska göra med mitt hår. Slitet och halvlångt. Orkar jag spara ut mer eller ska jag bara klippa av de igen och ha riktigt kort?

* när jag ska hinna läsa en bok igen?

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på dig! Skulle också så himla gärna komma ut och fånga lite dimma på foto.

    SvaraRadera