torsdag 20 oktober 2016

Idag fyller jag år


Ja... Då är jag 32 år då.

De är ju ingen skillnad mot igår. Eller förra veckan. Eller för 10 år sedan. Jag är samma människa. Och jag kommer fortsätta att säga att jag är 25 år. Säkert i 50 år till.

Jag funderade igår på vad jag ville göra idag. Är de någon dag man har rätt att göra precis vad man vill så är de väl på sin egen födelsedag. Så kom jag på vad jag ville. Jag ville ut och fora hösten. Naturen. Och gärna med en ljudbok i öronen. Så jag tittade ut naturreservat i närheten. Gärna med vatten, vilket inte är så svårt eftersom Vättern ligger så nära. Jag hittade tre som jag ville besöka och tänkte att jag trotsar vädret. Oavsett hur de är så ska jag ut och fota.
Att sitta i soffan och sticka på min halsduk och lyssna på pod eller ljudbok vore också härligt. Så min plan för dagen var klar redan.

Och så blev de. En foto promenad i naturen och lite stickning. Och et långt samtal med mamma.




3 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig! Låter som en fantastisk födelsedagsplan!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du orkade ut när det är din födelsedag och allt" STOR grattis till att vara 32 år ung! <3 Hoppas du fått må toppenbra!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!
    Härligt att du fyllde din dag med det du ville. Så ska det vara.
    Kram Hannis

    SvaraRadera