lördag 22 oktober 2016

En ljudbok


Jag hittade en ny podcast förra veckan. En som föll mig helt i smaken.
Att skriva en bestseller-eller en annan bok. Jag lyssnade på alla avsnitt som kommit ut på bara två dagar. Nu väntar jag med spänning på nästa. Jag blev också väldigt nyfiken på vad dessa två kvinnor skrivit. Jag har faktiskt inte läst något av någon av dom.


Så fick jag ett erbjudande från Storytel. En hel månad för bara 9 kr. Så jag tog de och började genast lyssna på Caroline Erikssons bok De försvunna. Hon har pratat om den i podden och den lär så spännande. Har inte hunnit lyssna färdigt än men kommit en bra bit. Svårt att låta bli. Otroligt spännande! Hoppas på att hinna med många böcker på denna månad. Har många som jag vill höra/läsa. Men lyssna är lättare tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar