söndag 25 september 2016

Ljusglimtar v 38


Varje söndag lägger jag upp mina ljusglimtar från veckan som gått. Små och stora saker som förgyllt mig vecka. Det är härligt att under veckan kunna skriva ner saker som gjort mig glad. Det ger mig tacksamhet över mitt liv och visar att jag har mycket att vara glad över i livet.


* från krama sonen

* prata med mamma

* få både samtal och sms från sonen

* höra bonusdottern säga: jag älskar dig

* få vräka ur sig lite skit

* vår katt som varje morgon kommer gående över gräsmattan för att säga god morgon

* inte göra någonting en hel dag

* La Lindas videor om vikt och kroppskärlek

* få prata med mamma en stund och kunna hjälpa henne lite

* upptäcka kaninungar i buren

* Pia på kammebornia som skriver så viktigt om sjukdomar och samhällets syn

* få hem prinsen

* gratulera min mormor på hennes 89-årsdag

* lyssna på hur sonen skrattar så han nästan kissar på sig när han ska berätta alla barnen historier

* ligga i soffan och kolla på film med sonen

* vakna bredvid mannen

* se hur våra kaninungar växer för varje dag

* biodejt med sonen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar