onsdag 21 september 2016

3 saker




Jag hittade en rolig lista hos Volang Linda. Jag älskar listor. Speciellt att-göra listor. Men även dessa. De är så kul att läsa andras listor och den här tyckte jag var intressant så jag bjuder på en 3-saker lista.

3 saker jag ser fram emot:
Att prinsen kommer hem på fredag
Höstlov md barnen
När lammen kommer

3 saker jag gillar:
Min familj
Serier
Naturen

3 saker jag inte gillar:
Ångest
Värk
När barnen inte är hemma

3 saker jag vill:
Ha ett jobb
Flytta till Hilltorp
Gifta mig

3 saker jag borde:
Röra på mig mera
Äta bättre
Ha bättre rutiner

3 saker jag kan:
Vara en bra mamma
köra bil
baka

3 saker jag ofta pratar om:
Barnen
Djuren
Poddar och serier

3 saker jag önskar mig:
Ett friskt liv
Ett barn till
Att alla jag älskar mår bra

3 saker jag ska göra i veckan:
Koka äpplemos
Tvätta
Mysa med min son

2 kommentarer:

  1. Kul lista! Jag gör också ofta listor. Att göra listor. Men sällan jag kan bocka av de... ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Gillar också listor!! Kanske snor den här en dag snart! Kram!

    SvaraRadera