måndag 29 augusti 2016

Petter


Ledsen för mobil bild (snodd av min syster) men jag hade ingen lust att dra med min kameran på konsert. 

I torsdags var det stadsfest i grannstaden och det bjöds på en gratis konsert med PETTER! Jag och min syster älskar honom och har velat se honom väldigt länge. 

Så vi bokade självklart in de och åkte dit. Vi var i himmelriket kan jag säga. Så jävla bra. Full fart, massa bra låtar. Vi fick dansa, sjunga, hoppa och checka av att se honom live på vår lista. 

Väldigt bra kväll 

3 kommentarer:

  1. Hej vännen, skriver så sällan men vill bara skicka en kram och är så glad att se ditt liv nu och att du har det så bra. Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Snubblade in här bakvägen. Och tänkte att det kanske var dags att lämna en liten kommentar.
    Så jag säger Hej på dig <3
    (Och Petter, alltså, denna artist har gått från att vara ett ICKE till att bli väldigt bra i min värld)

    SvaraRadera
  3. Svar: Hihi ja visst är de?! Känns rikligt bra med Mumin-namn faktiskt, och extra kul att de är döpta efter ett tema faktiskt :) Kram!

    SvaraRadera