söndag 10 juli 2016

Presentation


Så vem är jag då? Vem är finurliga fröken?
Nej jag är inte lärare vilket många tror av namnet. Jag är 31 år. Mamma till Melwin som snart fyller 10 år. Jag är matte till vår jack russel Doris som är 8 år och blind. Jag är också dotter, syster, flickvän och vän.
Jag är sjukpensionär pga fibromyalgi och psykisk ohälsa. Men har jobbat i affär, som städerska, personlig assistent, barnskötare och undersköterska inom äldrevården. De sistnämnda älskade jag verkligen  och saknar det väldigt mycket.

Jag älskar att fotografera, pyssla, läsa böcker, vara i naturen och självklart vara med dom jag älskar. Dessutom är jag en riktig serienörd. Ett intresse som inte riktigt passar just nu under sommaren.

Här på bloggen kommer ni få följa min vardag. Läsa om mina tankar och upplevelser. Få se vad jag hittar på när jag pysslar och försöker skapa. Och självklart kommer ni få följa med på resan jag gör just nu. Resan från min lägenhet i stan mot ett hus på landet. Ett hus där de redan bor tre stycken och vi ska göra plats för mig och min son. En plats där vi njuter av de som finns, har djur och planerar att vara så självförsörjande som möjligt.

1 kommentar:

  1. Roligt att få veta lite mer om dig - Lycka Till med bloggandet!

    SvaraRadera