torsdag 28 juli 2016

Inredning på Pinterest

Bild från pinterest

Vad gör ni för att hitta inspiration? Förutom bloggar och instagram är jag galen i Pinterest. Och nu när jag "bor" ute på landet har de blivit ännu värre. Jag letar idéer till vårt sovrum och till pojkarnas rum just nu. Både jag och mannen vill ha de riktigt lantligt. Med gamla saker. Stället heter ju Hilltorp. Alltså ska de vara ett torp.
Dessutom älskar jag loppisar och second hand. Mycket roligare än att handla nya saker. Billigare, bättre för miljön och mycket mer känsla och historia i sakerna.
Jag har en idé om hur jag vill att vårt sovrum ska se ut. Men de är inte lätt att få till de. Att hitta de jag vill ha. Men det är ju sommar och fullt med loppisar överallt. De får ta den tid de tar.

1 kommentar:

  1. Pinterest är mitt favoritställe! Ändlöst av inspiration, nästan så man får mycket intryck ibland=))

    Ler när jag läser ifatt.Känns så mjukt i ditt liv nu på så många sätt. Det gör mig glad.

    Kramen Hannis

    SvaraRadera