tisdag 12 juli 2016

Higt Chaparall


Idag åker jag och Melwin till High Chaparall. Vi har hyrt en stuga där en natt och har inträde för två dagar. Med oss har vi även hans farmor och hans två kusiner. De ska bli så mysigt att åka iväg. En liten mini semester. Jag har inte varit där sen jag var liten så jag har inga minnen alls. Men Melwin har varit med sin pappa så han ska visa mig runt.

Vi gör alltid någonting med min mamma och syster på sommaren. Vi har bla varit i Eskilstuna och i Stockholm. Bott på hotell och upplevt saker. Men på just den här resan blir de farmor som följer med. Och de ska bli väldigt trevlig. Vi har faktiskt aldrig varit på semester ihop. Och att kunna umgås och göra sånt trots att hennes son och jag flyttade isär för 8 år sen tycker jag är underbart!

1 kommentar:

  1. Vad spännande med High Chaparall och så bra att du fortfarande har fin kontakta med din ex svärmor. Ha en fin minisemester. Kram Suss

    SvaraRadera